Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Goede vlotte aankoop van de wagen
La volvo V60 correspondait à ce que je cherchais. Bien conseillé par le vendeur.
Alles was top en correct afgehandeld echt een aanrader 👍
Prima service!
Reeds mijn derde wagen die ik hier koop,
Steeds zonder problemen mee gereden en na aankoop ook prima service voor onderhoud.