Heel vriendelijke alles verliep vlot
Verkoper is steeds bereikbaar voor alle vragen.
vlotte service, correcte afspraken, goede aflevering van de wagen
Merci
Niets op aan te merken. Het zijn professionals die duidelijk weten wat ze doen.
Alles is vlot verlopen.