Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader
Dat is mijn 2 de voertuig die ik daar heb gekocht
Zeker een aanrader
alles verliep vlotjes, heel vriendelijke mensen.
Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
Bonjour,
Merci pour votre professionnalisme et la qualité de votre travail. Intervention rapide et efficace, je suis très satisfait.
Cordialement,
Alles is vlot verlopen.
Correcte service en alles volgens afspraken