Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Ik heb reeds 2 auto’s gekocht bij KGT Trading BVBA. Zeer tevreden over.
Ik vind het positief dat ik na mijn aankoop daar ook terecht kan voor onderhoud en herstelling.
Accueillant, à l’écoute
Super service! Vlot, vriendelijk, correct. Auto tot aan de deur geleverd, oude wagen die werd overgehouden meegenomen. Aangekocht voertuig tot in de puntjes in orde!
Alles verliep perfect
Hebben hier nu voor de derde keer een wagen gekocht. Zijn zeer tevreden. Ook na service is top. Wij raden deze garage ten zeerste aan.
Vlotte en duidelijke communicatie. De auto was zoals online voorgesteld en werd correct afgeleverd.