Correcte service en alles volgens afspraken
Tot nu toe ben ik heel tevreden met mijn aankoop! Ook werd alles vooraf mooi geregeld en de auto helemaal inorde gebracht.
Geen problemen
Goede uitleg stiptheid , en correct
Goede vlotte aankoop van de wagen
Ottimo.