Merci pour la bonne occasion et votre professionnalisme ! Je recommanderais ce garage avec plaisir .
Merci pour la bonne occasion et votre professionnalisme ! Je recommanderais ce garage avec plaisir .
Alles is vlot verlopen.
Niets op aan te merken. Het zijn professionals die duidelijk weten wat ze doen.
Reeds mijn derde wagen die ik hier koop,
Steeds zonder problemen mee gereden en na aankoop ook prima service voor onderhoud.
The purchasing process was smooth. The car was inspected, thoroughly serviced and professionally cleaned. Everything onboard is functional and the car rides really well though I have had it only for a short time. I do recommend KGT trading if you are in the market for a top tier used car.
Alles was prima in orde!