Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Goede communicatie.
Duidelijke uitleg en slen geholpen.
Super service! Vlot, vriendelijk, correct. Auto tot aan de deur geleverd, oude wagen die werd overgehouden meegenomen. Aangekocht voertuig tot in de puntjes in orde!
Alles is verlopen zoals afgesproken
Niets op aan te merken. Het zijn professionals die duidelijk weten wat ze doen.
I recently bought an Opel Astra from KGT Trading and had a very positive experience. The car was delivered in good condition, exactly as described, and the whole process went smoothly. Communication was excellent throughout, with quick responses and helpful support. I would happily recommend KGT Trading to anyone looking for a reliable car dealer.