Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Reeds de tweede wagen die ik er kocht. Met de eerste reed ik 11 jaar. Door mij heeft een vriend er al twee gekocht waar hij zeer tevreden over was. Mijn vertrouwen in KGT is dus groot.
Alles perfect verlopen,aan te raden
I recently bought an Opel Astra from KGT Trading and had a very positive experience. The car was delivered in good condition, exactly as described, and the whole process went smoothly. Communication was excellent throughout, with quick responses and helpful support. I would happily recommend KGT Trading to anyone looking for a reliable car dealer.
Vriendelijk professioneel onthaal
Ik kan momenteel geen negatieve punten aangeven.
J’avais beaucoup de route à faire et ils ont toujours attendu ma venue, ils ont été très flexible. Les communications étaient claires et fluides